Tisztelt Ügyfelünk!

2018. május 25-től életbe lépett az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR), amely a felhasználók személyes adatainak még szélesebb körű védelmét szolgálja.
Hitelintézetünk elkötelezett az általa kezelt adatok, így a személyes adatok jogszabályoknak megfelelő kezelése mellett, kiemelt figyelemmel az adatok bizalmassága, sértetlensége és rendelkezésre állása tekintetében. A GDPR előírásaihoz igazodva a felkészülési folyamat részeként aktualizáltuk az adatkezelési tájékoztatónkat, melyet weboldalunkon is közzétettünk.

Tájékoztatónk ezen linken is elérhető: Adatkezelési tájékoztató

Az adatvédelmi tájékoztatóval kapcsolatos kérdéseikre a tájékoztatóban megjelölt elérhetőségen állunk az érintettek rendelkezésre.

Üdvözlettel: Az Ön pénzügyi partnere.
TISZÁNTÚLI TAKARÉK
  1. Kezdőlap
  2. Panaszkezelés

Panaszkezelés

Elveszítette vagy ellopták bankkártyáját?

Bankkártyáját letilthatja a TakarékBank Zrt. munkatársainak segítségével:

0-24 óráig a (06 1) 212 02 02 vagy a (06 1) 202-6407 telefonszámok valamelyikén, illetve személyesen munkaidőben a számlavezető Takaréknál!

 

Panaszkezelés, reklamáció

 

A bejelentés csatornái: 

Telefonszám nyitvatartási időben: 06-52-500-850/201

Nyitvatartási időn kívül: 06 1-202-6407

Telefax: 06 52-500-850/202

e-mail: kozpont@tiszantulitakarek.hu

Postai cím: 4026 Debrecen, Bethlen u. 10-12. A ép. I/6.

Internet: www.tiszantulitakarek.hu

Szóbeli panasz megtétele: a takarékszövetkezet ügyfélszolgálati egységeiben  nyitvatartási időben.

   

MNB fogyasztóvédelmi oldalai  

A felügyeleti fogyasztóvédelmi honlap

Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?

Online vitakezelési platform tájékoztató

Hirdetmények