1. Kezdőlap
  2. Takarék Internetbank

Takarék Internetbank

Tisztelt Ügyfeleink!


Értesítjük Önöket, hogy 2018. október 20-a 08:00 óra és október 23-a 22:00 óra között tervezett informatikai rendszerkarbantartást végzünk.
Ennek következtében 2018. október 21. vasárnap 07:00  óra és október 22. hétfő 23:00 óra közt a Netbank (és mobil applikáció) szolgáltatások nem lesznek elérhetők, illetve elérhetőségük esetén számlaadatokat (egyenleg, számlatörténet, stb.) nem tudnak megjeleníteni.
A karbantartás a kártya és ATM szolgáltatásokat nem érinti, azokban fennakadás nem várható.
Megértésüket köszönjük és az esetlegesen okozott kellemetlenségekért ezúton is elnézést kérünk!
Üdvözlettel,


Takarék Csoport


 


 


 


Tisztelt Ügyfelünk!


A megújult internetbank felület az Internet Bank elérés gombra kattintva érhető el.


Ügyfeleink ezen a felületen küldhetnek be pénzforgalmi megbízásokat.


Bejelentkezni a korábban használt felhasználó nevével tud.


Amennyiben a belépés során problémája merülne fel, kérjük, keresse számlavezető fiókját!


 


Új telefonos ügyfélszolgálati rendszer segíti a jövőben a Tiszántúli Takarék partnereit!


2018. március 22-től gyors technikai segítségnyújtásban részesülhet az, akinek problémája adódik az Internetbank és az Electra rendszer használata során.


+36 21/24 24 606 telefonszámon az alábbi területeken adnak tájékoztatást:



  • Bankkártya letiltással kapcsolatos információk

  • Internetbankkal és telepített Electrával kapcsolatos technikai segítségnyújtás

  • Mobil applikációval kapcsolatos technikai segítségnyújtás

  • Központi és a fiókhálózat adatai


A vélhetően sokak megelégedésére szolgáló telefonos ügyfélszolgálat külön menüpontban informál a rendszer használatáról is.

Internetbank elérés